21 Ağu 2011

mutlu olmak için...




bir defterim var, kendisi gök mavisi, spralli ve orta boy. bir de çizgili :) bir bankanın eşime hediyesi, günlük tarzında bir ajanda. uzun zamandır blogları gezerken yapabileceklerimi not alıyor ve sıralıyorum " BeNdE YaPaRıM" başlığı altında defterime. o kadar güzel, değişik ve yaratıcı şeyler var ki... saatler nasıl geçiyor anlamıyorum bazen bilgisayarın başındayken. hobi adına a'dan z'ye sıralayabileceğiniz binlerce madde ve başarılı bulduğum harika insanlar (birgün bu mükemmel insanların bloglarını ve esinlendiğim uğraşlarını da paylaşacağım sizlerle )
&

bayan olmak ayrı bir mucize. Allah sanki genlerimize işlemiş üretkenliği. insana terapi gibi geliyor bu el uğraşları. severek ve zevkle yapıyorum bende. son günlerde bitirmek için acele ettiğim siparişlerimle uğraşırken, mutlu olmak için sadece günlüğüme bir kılıf diktim :) kılıftan çok şeker bir çantayı andırınca arkadaşlarım dayanamadılar ve binbir kahkaha günlerimizden birinde üzerinde yapılan fikirsel değişikliklerle ayrı ayrı siparişlerini nacizane bana sundular :) şimdi güzeller güzeli kızımla bu şeker çantalardan dikiyoruz tam gaz, babamız son noktaları koyuyor her zamanki gibi"Çok GüZeL oLMuŞ" diyerek. hoşuma da gitmiyor değil hani beğenilmek... bu duyguları paylaşmak istedim siz sevgili dostlarımla sadece mutlu olmak için...



(bu arada eğer isterseniz sizler içinde yapabilirim bu şeker çantalardan 20 TL'ye mutlu olmak için sadece ;) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder